Final exam writing

Sorry guys again in Danish, for my education!

 

Afsluttende eksamen

 

Synopsis er nu skrevet og afleveret Tirsdag den 2. April 2013 – Håber virkelig på den bliver godkendt, da jeg har arbejdet rigtigt hårdt på den og læst i en del bøger fra uddannelsen, for at få den fyldestgørende nok.

 

Jeg har nu sat mig ned for at skitse ideer til en prototype og laver også spørgeskema spørgsmål i dag, og udbedre dem i løbet af imorgen, og regner med at der kommer et spørgeskema rundt i denne uge. Det bliver rigtigt godt! Så kan jeg få svar på nogen af mine hovedspørgsmål i min problemstilling.

Leave a Reply

