My thought about the last few months

Mine tanker om praktikken

 

Jeg har lært enormt meget om farver, om associationer til forskellige farver og om kunderne og deres specifikke ønsker. Jeg har lært at når man arbejder for en kunde, så bør kunden altid have ret, og designet skal være efter deres ønsker også selvom man lærer en del andet på skolen. Jeg har elsket at kunne sidde og lave logoer, jeg føler jeg er kommet tættere på det jeg gerne vil med min uddannelse, nemlig at sidde og lave visitkort, flyers, logoer, plakater etc. Jeg har altid elsket reklame branchen, og ved en del om den, da jeg også har en i familien der arbejder med reklamer.

 

Jeg har lært en masse nye ting i Photoshop, så som at bruge youtube når det virkelig brænder på – for der kan man finde ALT! Selvtændigt arbejde er altid svært, så det er rart at se videoer som kan hjælpe en, når man sidder med en svær opgave. Jeg har lært hvordan man sletter ting på et billede manuelt, at skabe en kopi af billedet, og med sort brush, slette ting fra billedet, som så kan smides væk – det er super smart. Photoshop for mig har været noget som altid havde nøglen til den mest perfekte løsning, man skal bare lære at bruge programmet ordentligt, og ved at sidde med det selv, uden nogen form for hjælp andet end youtube, har jeg lært en masse ting derinde, som har styrket mig meget.

Leave a Reply

